Sunday, September 26, 2010

~ Introducing to Pak Jang's family..~

Yeay..seronok sorang-sorang sebab baru datang idea nak mengisi waktu-waktu bosan ni..tau la blog ni tak femes pown..tapi bukan intense aku nak kasi blog ni femes..untuk diri sendiri and rakan-rakan saja dahlaa..kan..kan..

Lama dah ni nak buat entri ni tapi asik tertangguh sebab lupa plus nak carik gamba-gamba lama semua ada kat rumah..so, after raya ari tu sempat la aku sauk 2,3 keping gamba lama ni kat album lama nun..nak sauk banyak-banyak pun buat ape ye tak?nak kenal dengan lebeyh details datang ar rumah aku..pekena kopi sikit ke..heheh

Okeh..salah-silah family aku start bila mak & ayah aku kawin..tau kawin? tak payah crita, budak 3 tahun pun master kalau sebut kawen ni...mak & ayah aku kawin waktu depa dua muda lagi..mak aku time tu umur baru 17 tahun, ayah aku dah tua sikit la, tapi still muda kalo nak compare dengan zaman kita ni..yakni berusia 24 tahun..cer usha gamba ciket..

Wah..baru nampak ye tak betapa hensem and cunnnya parent aku..ayah aku cakap, gamba ni time mak aku dah dapat kak ashawati..maknanya time ni umur mak aku 19 tahun dah..baru dapat anak 1st tapi maintain slim..tak payah la nak bengkung sangat2 ni..bengkung sikit2 udah..tetap hot!

Hah ! Hat ni antara gambaq-gambaq yang aku paling suka. Pasaipa? Sebab...nampak ke-eksaited-an kat muka kami time ni. Gamba ni kurang siket la sebab mak dengan abang aku yang lagi sorang tak join sekali..takpe..takpe..nanti aku tunjukkan gamba abang aku yang lagi sorang tuh..takyah ar nak suspense ke nervous semacam laa..abang aku tak hensem pown..hek3

Okeh..yang takda label tu konpemnya la hangpa dah tau sapa kan? kalau taktau jugak mai nak debik siket bagi tau. XD . ni umor berapa ntah . yang aku tau, bila aku dah celik, dah bijak siket tengok-tengok dah ada gamba ni dalam album. hurm..owh ye, lupa lak nak bagitau, yang bernama salbiah, matzaid & abas tu bukanla adik-beradik aku ye..tapi sedara yang rumah mereka bersebelahan dengan rumah kami..depa join sekali ar nak amik gamba ni, takyah la tamak space sangat nak amik gamba pown kan?ajak-ajak la jiran sama..

Ahh..sudah..ni mat-mat rempit mana lak sesat lam blog aku nih? =p ..ehee..ok, yang baju hitam ada belang putih tu la abang aku yang lagi sorang tu..amcam?tak hensem kan beliau? ehehe..ekceli, dia takda la se'gelap' itu..tapi sejak dia eksiden banyak kali dulu, dia dengan sendirinya transform cenggitu..nak wat gane ye tak..bukan itu yang dipinta..

Dah penat lak mengarang ni..next entry aku story banyak-banyak la..dah maghrib ni, aku nak pi semayang..babai!

2 comments:

mekya jelita said...

sanggup hg cilok gmbr lama2 umh hg sbb nk buat entry nih..terbaek dowh...hahahaha
muka dulu dan skunk sgt2 la jaoh beda-nye...nggak tau dimana tp ade la beda-nya.ehhehee

Nur Wangi said...

haha..ekceli,xsanggup pown..tapi dah terlajak scan gamba kak aku, aku pun cilok skali gamba muda2 nih..kih3..

wajahnya beda ya?..waduh, gi mana sih...waktunya mudanya mulus, waktu sekarang udah nggak mulus, bak bulan dilanggar asteroid gitu...haha