Thursday, June 23, 2011

2 hari sebelum meninggalkan UMP

As Salam.

Tatkala ini...eh, mira suka dengar aku sebut tatkala2 nih. Apakan daya, hari ni dan esok dan lusa adalah last days aku kat bilik ni. Nama ja bilik kat KK4 ni tapi dah macam dorm sekolah menengah dah aku tengok. Tapi KK4 lagi best sebab semua dapat katil bawah tak perlu panjat2 tangga naik katil atas.

Adehh. Nilah. Ini yang aku selalu merungut nih. Dah tahan dah tak nak merungut sepanjang hari sebab posa tapi oleh kerna dah malam jadi boleh merungut. Cis. Esok exam ketiga untuk program 3P kat UMP. Tapi yang leceh nak mati tu sebab nak menghafal. Punyalah susah. Mau dekat 3,4 soklan lebih kurang sama saja. Lupa sikit memang naya. Tapi takpa, sebab esok last day jejak kaki dalam kawasan lab kan, maka aku dengan rajinnya telah meng-install- virtual cert exam buat pertama kali dalam laptop aku. Hwahwahwa. Bangang kan? Orang lain dah install dekat sebulan dah. Aku dengan rileknya tak sampai sejam pun lagi.

Syukur la...nasib baik aku install. Kalo tak...sampai kesudah folder setup ni aku tak penah bukak. Last2 aku hantar masuk recycle bin.

Oleh kerna nak exam last jugak esok, maka aku dengan semangat berkobar2 hapai semua selagi otak nih berakal lagi. Takmau kalah weh. Last day mestilah kena buat betul2. At least kalo jatuh pun takdalah sampai fail kan, mintak simpang. Ya Allah, jadikanlah hari esok hari yang terbaik dan hari seterusnya adalah lebih baik dan lancarkan perjalanan kehidupanku. Aminnn.

No comments: